Lilla Stue
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Danmarks fremtid og nu tid:)
Barcelona! EmptyFre Nov 25, 2011 8:55 am af henrik jensen

» VIGTIGT!!!!!
Barcelona! EmptyOns Nov 09, 2011 7:45 pm af Thomas

» Barcelona!
Barcelona! EmptyOns Nov 09, 2011 7:59 am af henrik jensen

» Hvem bliver Topscorer i ligaen
Barcelona! EmptyOns Nov 09, 2011 7:37 am af henrik jensen

» Transfer Talk
Barcelona! EmptySøn Nov 06, 2011 11:21 pm af Thomas

» Soccerstar til IPhone
Barcelona! EmptyLør Nov 05, 2011 6:39 am af Thomas

» Real Madrid!
Barcelona! EmptyTirs Nov 01, 2011 7:12 am af Djiby

» Lilla Stue mod Atleterne
Barcelona! EmptyTirs Nov 01, 2011 6:43 am af fregne1

» Fremtiden i klubben
Barcelona! EmptySøn Okt 30, 2011 12:04 pm af Thomas

Lilla Stue mod Atleterne

Tirs Nov 01, 2011 3:56 am af Red Magic

Lilla Stue mod Atleterne

Eftersom modellerne ikke var den store fodboldoplevelse, da en del af tiden gik med at de skulle sætte hård eller danse om polestangen, så avancerede Lilla Stue til næste runde, som er mod Atleterne. En flok veltrænede boldspillere med en hurtighed, som kun er set i Afrikas inderste jungle, når der skal skydes løver, og de skal løbe efter dem med bue og pil.

Man …

Kommentarer: 1

Lilla stue - Modellerne

Lør Okt 29, 2011 9:46 am af Thomas

Eftersom dommerne blev slået lå det lidt i vente med en utrolig svær kamp mod de velspillede tøser fra model firmaet Playboy ADC.
En opstilling der lød på mere angreb fra start på hjemme bane for ligge presset højt på banen fra lilla stue .
De 2 anfører bliver kaldt op til dommeren og de 2 anfører kigger på hinanden og tænker det bliver en svær kamp med en dommer som Brian Blind …

Kommentarer: 3

Dampmaskinerne - Lilla stue - 0-3

Ons Okt 19, 2011 1:46 am af Thomas

Dagens sejr i udfordringen resume af kampen :

Kampen startede stille og roligt med små spil og ikke i det højeste tempo : så efter små 10 min spil får Vi spillet til og fungere bedre og kører bolden flot rundt og venter på den rigtige hul til afslutning .
Og efter 14 min står der 0-1 til os scoret af vores nye indkøb Xelsior, godt og få ham igang!
Så falder kampen lidt i tempo og …

Kommentarer: 5

Lilla Stue - Dommerne

Tors Okt 20, 2011 1:37 am af Thomas

Onsdag eftermiddag står den på klasse bold og fyldt Stadion i lille Guldbjerg bowling by hvor lille stue hører til!
Pietro og Angriberen Bruiser har i løbet af ugen været klædt ud som vikingere og andre sjove ting for by livet i guldbjerg bowling by
for lave reklame for deres nye hold på vej op af rækkerne. Det var tydeligt og se på lægterne.
til Kampen:
Startede stille og roligt de …

Kommentarer: 6

de få regler man kan lave.

Tirs Okt 18, 2011 1:52 am af Thomas

1.
Man træner hver dag de 100 min . ser dog gerne man træner med stjerner også da vi er lidt bagud fc stjerner hehe Smile
2.
Hvis man bliver bedt om fjerne sit ego fra og sololøb fordi man kun tænker på sig selv . så find et andet sted.
vi er et hold og det vil jeg bygge spillet og holdet op på .
3.
Det så ikke en regel men mere et forslag.
Brug forummet noget mere, og vær til stede, …

Kommentarer: 5

En ny season starter fra i morgen kl 9 ! :)

Fre Sep 09, 2011 3:39 am af Thomas

nogle der forstår den her standing?

http://forum.soccergame.co.uk/showthread.php?t=733



Kommentarer: 11

Velkommen til Lilla Stues Forum

Tors Sep 08, 2011 5:29 am af Queketh

Dette er vores nye forum til Lilla Stue!

Det er stadig kun i start fasen, og i kan forvente at udseendet og og opstillinger ændrer sig. Har i foreslag så skriv endelig under "foreslag"

Kommentarer: 6

Tillykke med oprykning drenge!

Tors Sep 08, 2011 8:07 am af Thomas

Hvis nogen har nogle ideer om man kan se hvem man møder over en hel season, der må være en form for statestik for det.
har fundet det engang men kan ik finde det igen hehe .

Men fantastisk season, og vi skal bare flyve videre op gennem rækkerne!

Men nogle ideer til vores 2 season ?


Kommentarer: 1


Barcelona!

4 deltagere

Go down

Barcelona! Empty Barcelona!

Indlæg  Thomas Fre Sep 09, 2011 4:22 am

Barcelonas højre back Dani Alves afskriver ikke et fremtidigt skifte til den storsatsende russiske klub Anzhi. Brasilianeren ønsker dog ikke at forholde sig til Anzhi nu, men måske i fremtiden..


Spændende season det bliver for barcelona med det som madrid kalder EL CLASICO! .
virkelig sindsygt hold ! . fabregas er årets køb klart .


Men den spiller jeg mest imponeeret over er thiago hvordan han udvikler sig ind i xavis rolle!

Thomas
Ledelse
Ledelse

Antal indlæg : 134
Join date : 08/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Thomas Fre Sep 09, 2011 7:37 am

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=80580

Pique svar på barcelonas hold ! .
giver en god beskrivelse af hver spiller!

Thomas
Ledelse
Ledelse

Antal indlæg : 134
Join date : 08/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Dani Alves - det er stort

Indlæg  henrik jensen Fre Sep 09, 2011 8:42 am

I løbet af sommeren var der talrige rygter om mulige klubskifter. Et af dem handlede om Dani Alves, der rygtedes på vej til russiske Anzhi og i går kunne brasilianeren bekræfte, at han havde modtaget et meget attraktivt tilbud.

En af sommerens største handler var Inters salg af Samuel Eto'o til russiske Anzhi. Aftalen har gjort den tidligere Barca-angriber til verdens bedst betalte spiller og Dani Alves havde muligheden for at rejse samme vej. Det bekræftede han onsdag. "Der var rygter om det og der var noget om snakken, men det hele handler ikke om penge. Hvis det havde været for pengenes skyld, ville jeg ikke være i Barca i dag" sagde han ærligt.

For Alves betyder det mere at skrive historie med Barca, end at tjene meget mere i en klub der ikke har en chance for at vinde noget betydningsfuldt. "Jeg bliver i Barca fordi dette projekt kommer til at holde i lang tid. Når jeg ikke mener jeg længere passer til projektet, så må jeg finde mig en anden klub" fortsatte han.

Står det til brasilianeren, bliver det ikke nødvendigt at finde en anden klub på et senere tidspunkt. "Min drøm er at lægge støvlerne på hylden i Barca. Det vi præsterer lige nu er meget stort" afsluttede han.

henrik jensen

Antal indlæg : 30
Join date : 08/09/11
Age : 56
Geografisk sted : Danmark

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty manden bag succeen

Indlæg  henrik jensen Fre Sep 09, 2011 8:46 am

I dag er det en meget speciel dag for Barca's træner Josep Guardiola. Han bliver hædret med det catalanske Parlaments guldmedalje for den måde han har repræsenteret Catalonien på.

Den 18. juli besluttede Parlament de Catalunya at tildele Josep Guardiola den ærefyldte og meget prestigefyldte guldmedalje, der kun uddeles til personer der har gjort noget helt specielt for Catalonien. I dag bliver medaljen så overrakt til Barca's træner, der ved samme lejlighed skal holde en takketale.

Parlamentet fremhæver Guardiola som forbillede med hans fokus på sportslighed, skabe en holdånd., hårdt arbejde samt at formidle vigtige værdier.

Guardiola er normalt meget påpasselig med at deltage i det offentlige rum. Det er årsagen til, at han giver meget få interviews eller deltager i arrangementet. Parlamentets guldmedajle bliver derfor en undtagelse og det skyldes naturligvis den store ære det er at modtage den.

henrik jensen

Antal indlæg : 30
Join date : 08/09/11
Age : 56
Geografisk sted : Danmark

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Thomas Fre Sep 09, 2011 9:09 am

det er fair!

Thomas
Ledelse
Ledelse

Antal indlæg : 134
Join date : 08/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Thomas Fre Sep 09, 2011 11:34 pm

av av Neymar fra Santos til FC Barcelona
Kilde: Sport
Sandsynlighed: Middel
Note: Den brasilianske angriber skifter måske klub i januar, hvor Real Madrid og Chelsea dog også skulle være interesserede i stortalentet...

Thomas
Ledelse
Ledelse

Antal indlæg : 134
Join date : 08/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Alle spillere klar

Indlæg  henrik jensen Lør Sep 10, 2011 7:05 am

Der var rigtig gode nyheder til træner Pep Guardiola ved dagens træning. Her blev nemlig hele fire spillere meldt klar igen af klubbens læger, efter at have overstået deres respektive skadesperioder.

Mest glæde var over klarmeldingen af anfører Carles Puyol, der har været plaget af en knæskade i over syv måneder og som han blev opereret for i starten af juni. Efter en lang og hård genoptræning er han endelig klar til at komme i kamp igen.

Afellay, Maxwell og Adriano har alle haft mindre alvorlige skader som de nu også er kommet sig over og dermed lysner det for alvor med skadessituationen i truppen. Lige nu er det kun Piqué der sidder udenfor og han forventes klar igen indenfor en 8-10 dage.

henrik jensen

Antal indlæg : 30
Join date : 08/09/11
Age : 56
Geografisk sted : Danmark

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Thomas Lør Sep 10, 2011 8:38 am

de behøver kun messi og iniesta og så skal fabregas thiago og xavi bare en af dem på banen så vinder de.

Thomas
Ledelse
Ledelse

Antal indlæg : 134
Join date : 08/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Indrajit Tors Sep 29, 2011 5:31 pm

Barcelona, i min verden, er gået fra at være et hold der spiller flot fodbold, til et hold der bare tyrer bolden op til Messi og så bare går på skovtur resten af kampen.

Det er kedeligt, hvis man spørger mig.
Indrajit
Indrajit

Antal indlæg : 68
Join date : 29/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Thomas Lør Okt 08, 2011 3:00 am

helt enig!
men stadig det er effektivt!


kan nu godt lide fabregas er kommet til!

Thomas
Ledelse
Ledelse

Antal indlæg : 134
Join date : 08/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty fabregas

Indlæg  Bruiser Lør Okt 08, 2011 3:05 am

jeg er nu også glad for at fabregas er kommet til barca så kan han samtidig også få noget erfaring fra en af de førende klubber i den spanske liga
Bruiser
Bruiser

Antal indlæg : 17
Join date : 08/09/11
Age : 31
Geografisk sted : KBH

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Thomas Lør Okt 15, 2011 1:13 am

man skal være et svin hvis man ikke blev lidt våd i trussen af den her video!
messi tryller for vildt


http://fodboldshows.dk/video/v41.php

Thomas
Ledelse
Ledelse

Antal indlæg : 134
Join date : 08/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Indrajit Lør Okt 15, 2011 11:29 pm

Hehe

Jeg nøjes nu bare med at holde mig tør da. Smile
Indrajit
Indrajit

Antal indlæg : 68
Join date : 29/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Thomas Tirs Okt 18, 2011 1:25 am

så har du ikke set den! :p

Thomas
Ledelse
Ledelse

Antal indlæg : 134
Join date : 08/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Indrajit Tirs Okt 18, 2011 3:50 am

Måske, find et link hvor jeg ikke skal trykke alt muligt på facebook for at se den, og jeg vil gøre det.
Indrajit
Indrajit

Antal indlæg : 68
Join date : 29/09/11

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  henrik jensen Ons Nov 09, 2011 7:59 am

total for vildt - og det fedeste af det hele er at han også for lov til det af pep

henrik jensen

Antal indlæg : 30
Join date : 08/09/11
Age : 56
Geografisk sted : Danmark

Tilbage til toppen Go down

Barcelona! Empty Sv: Barcelona!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum